zaterdag 27 februari 2016

Dagboekreflectie 1



Hallo Oorlogslabbloggers,


Ik heb nog niet zo veel blogs geschreven. Ik hou niet zo van schrijven en zeker niet op een blog. (Computers zijn mijn ding niet). Ook heb ik volgende week stage en ik kan het mij niet permitteren om slecht te scoren. GROTE problemen anders! Dus mijn tijd gaat momenteel helemaal naar mijn stage. Vandaag ga ik proberen om een inhaal manoeuvre te doen voor dit keuzevak. Ik wil de gave hebben om vlot te kunnen schrijven! Ik kan gemakkelijk twee uur bezig zijn aan één bericht... Ik word onnozel van het feit dat het zoveel tijd vraagt! Maar Ik heb een aantal onderwerpen genoteerd waar ik graag meer over wil weten! Het enige voordeel is dat ik enorm veel lees over de oorlog en dat er wel een aantal elementen blijven hangen. 

Ochtendstond heeft goud in de mond! 

We zullen zien... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten